Kaip mus rasti?

LIETUVOS RESPUBLIKOS AMBASADA NYDERLANDŲ KARALYSTĖJE IR NUOLATINĖ ATSTOVYBĖ PRIE CHEMINIO GINKLO UŽDRAUDIMO ORGANIZACIJOS

Adresas: Laan van Meerdervoort 20, 2517 AK The Hague, THE NETHERLANDS 

plačiau »

Tel. +31 70 385 5418
Faksas +31 70 385 3940
El. paštas

Gyvenamosios vietos deklaravimas

Sukurta 2014.09.24 / Atnaujinta 2017.01.02 10:12

Pagal Lietuvos Respublikos gyvenamosios vietos deklaravimo įstatymą, Lietuvos Respublikos piliečiai, išvykstantys iš Lietuvos Respublikos ilgesniam kaip šešių mėnesių laikotarpiui, per 7 darbo dienas iki išvykimo privalo deklaruoti savo išvykimą iš Lietuvos. Nepilnamečių vaikų gyvenamąją vietą deklaruoja jų tėvai, įtėviai ar globėjai.

Jeigu Jūs iš Lietuvos Respublikos išvykote trumpesniam kaip šešių mėnesių laikotarpiui, tačiau Nyderlanduose likote gyventi ilgesnį laiką, savo išvykimą iš Lietuvos galite deklaruoti per Lietuvos Respublikos ambasadą Nyderlanduose.

Deklaruoti išvykimą iš Lietuvos galima asmeniškai atvykus į ambasadą Hagoje (adresas – Laan van Meerdervoort 20, 2517 AK, Den Haag) arba pateikti šiuos dokumentus paštu:

  • Lietuvos Respublikos galiojantį pasą arba asmens tapatybės kortelę (paštu teikti vieno iš dokumentų kopiją);
  • Užpildytą ir pasirašytą Gyvenamosios vietos deklaraciją, pildomą asmeniui išvykstant iš Lietuvos Respublikos ilgesniam nei šešių mėnesių laikotarpiui.

Jeigu kartu su Jumis Nyderlanduose gyvena ir Jūsų nepilnametis vaikas, kurio išvykimas iš Lietuvos nėra deklaruotas, jo vardu turi būti pateikta atskira deklaracija, kurią užpildo ir 11 deklaracijos skirsnyje pasirašo vienas iš tėvų (įtėvių). Kartu su deklaracija ambasadai reikia pateikti ir nepilnamečio vaiko Lietuvos Respublikos paso puslapio su asmens fotografija kopiją.

Jeigu Jūsų nepilnametis vaikas yra likęs gyventi Lietuvoje, vienas iš užsienyje gyvenančių vaiko tėvų turi pateikti raštišką paaiškinimą apie tai, kur vaikas gyvena ir kas jį globoja.

Gavusi Jūsų deklaraciją ambasada duomenis apie Jūsų išvykimą iš Lietuvos Respublikos įveda į Lietuvos Respublikos gyventojų registrą.

Piliečiai, deklaruojantys savo išvykimą gyventi į kitą šalį ir esantys vieno iš Lietuvos komercinių bankų internetinės bankininkystės sistemos vartotojai, gali gyvenamosios vietos deklaraciją užpildyti ir pateikti ją elektroniniu būdu, prisijungus prie “Elektroninės valdžios vartų” portalo, arba per savo internetinę bankininkystės sistemą.

DĖMESIO: Asmenys, nedeklaravę savo išvykimo iš Lietuvos, laikomi gyvenančiais Lietuvoje, todėl, vadovaujantis Lietuvos teisės aktais, kai kurios konsulinės paslaugos (pasų išdavimas ar pakeitimas, užsienyje sudarytos santuokos ar užsienyje gimusio vaiko gimimo įregistravimas, pažymų apie šeiminę padėtį išdavimas ir pan.) Lietuvos Respublikos diplomatinėse atstovybėse ar konsulinėse įstaigose jiems neteikiamos.

Naujienlaiškio prenumerata